Ilmajoen työväentalo palvelee isommissa ja pienemmissä perhejuhlissa.

Etusivu

Tammikuun pakkaspäivänä Työväentalossa vietettiin rippijuhlia, joiden valmisteluista tässä kuvakavalkadi.

Klikkaa linkkiä, ole hyvä :  Juhlatilaisuus Työväentalossa

Alakerran juhlasaliin ja yläkerran useampaa saliin sopii noin 300 juhlavierasta, mutta yläkerrassa voi mainiosti pitää muutaman kymmenenkin vieraan perhejuhlia, kuten mm. rippiäisiä, nimiäisiä ja synttäreitä sekä erilaisia muita tapahtumia ja juhlia.

Olemme apulaisinemme loihtineet esimerkiksi itsenäisyyspäivän amerikkalaiset illalliset ja päivälliset. Juhlasalissa on järjestetty jatkuvasti häätilaisuuksia ja muita isompia juhlia, tilaisuuksia ja myyntitapahtumia. Lähes joka toinen maanantai siellä on Mikko Viinikan meklaroima antiikki- ja käyttötavarain huutokauppa, kerran kuukaudessa Heinojen vuodevaatemyynti ja pari kertaa vuodessa mahtava nahkatakkimyynti. Myös huonekalumyyntejä siellä on järjestetty.

Olemme hyvin joustavia vuokralaisten suhteen ja teemme parhaamme. Katso ilmajokivisit.fi sivusto!

DSC_0012p

Juhlista kannattaa olla ajoissa yhteydessä emäntä Elise Laitilaan; elise.laitila@pp.inet.fi tai puh. 040-7372304.